Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Marketing Communications in Tourism and Hospitality

Concepts, Strategies and Cases

Paperback Engels 2009 1e druk 9780750682770
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Door de snel veranderende context van de moderne toerisme en hospitality industrie, is de nadruk veel meer komen te liggen op communicatiestrategieën. Hoe kunt u hiermee tegemoet komen aan de eisen van de hedendaagse klant én uw bedrijf competatief houden?

De concepten, strategieën en cases van 'Marketing Communications in Tourism and Hospitality' gaan specifiek in op tourisme en hospitality. De casestudies gaan onder andere over Zuid-Afrikaans toerisme, Travelocity en Virgin Trains. Door de combinatie tussen een theoretische basis en een praktische gids, illustreert Scott McCabe de rol van communicatie in het bieden van gastvrijheid en service. Ondertussen ontwikkelt de lezer de praktische vaardigheden die nodig zijn om communicatiestrategieën te gebruiken in een managementcontext.

Specificaties

ISBN13:9780750682770
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:300
Druk:1

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

List of Figures
List of Tables
List of Plates
List of Case Studies

1. Positioning Marketing Communications for Tourism and Hospitality
2. Communications Theory and Applications
3. The Marketing Communications Environment
4. Consumer Roles in Marketing Communications
5. Marketing Communications and Organisational Strategy
6. Segmentation, Targeting and Positioning
7. Marketing Communications Planning
8. Advertising Strategies for Tourism and Hospitality
9. Other Communications Strategies
10. Interactive and E-communications Issues and Strategies
11. Conclusions and Future Issues in Marketing Communications

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Communications in Tourism and Hospitality