Wat alleen de roman kan zeggen
Paperback NL 2015 2e druk 9789025445263Samenvatting
Hoe kan de roman overleven in een cultuur waarin hij met zoveel andere media moet concurreren? In een enthousiasmerend essay gaat Oek de Jong op zoek naar het unieke en onvervangbare van de roman. Over beeldcultuur en literaire cultuur, de verhouding tussen roman en actualiteit, de verbeelding van het intieme en het belang van stijl en de literaire traditie. Aan deze herziene editie werden twee hoofdstukken toegevoegd, over erotiek in de roman en over realisme.
Specificaties
Thema classificatie
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan