Bediening Theorieboek Basisdeel deel 1 en 2
Gebonden Nederlands 2018 1e druk 9789037245110Samenvatting
In de horeca staan service en dienstverlening hoog in het vaandel. Als gastheer of leidinggevende bediening moet de student weten hoe ze gasten informeren en adviseren. Kenmerkend voor de methode Tendens Bediening zijn de specifieke beroepssituaties. Door samenwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Tendens Bediening voldoet aan het kwalificatiedossier Bediening.
Deel 1 van het theorieboek Bediening behandelt de bedrijfstak Horeca, algemene beroepsvaardigheden voor de medewerker Bediening, serveertechnieken, menuleer en gereedschappen en apparatuur. Ook sociale hygiëne komt aan bod. In deel 2 worden de dranken- en warenkennis behandeld. Deze theorieboeken kunnen gebruikt worden als naslagwerk bij de werkboeken van de lesmethode Tendens Bediening.
Trefwoorden
bediening horeca serveertechnieken gastvrijheid gastheerschap warenkennis menuleer drankenkennis sociale hygiëne restaurantbediening klantgerichtheid hospitality horecaopleiding gereedschappen horecamanagement mbo-horeca communicatie dienstverlening restaurants apparatuur service werkboek kwalificatiedossier horecavakschool drankenleer beroepsvaardigheden
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan