

Patryk Wezowski is bekend als dé lichaamstaalexpert van Vlaanderen en is de mede-oprichter van het Centrum voor Lichaamstaal, Europese leider in non-verbale communicatietraining.
Meer over de auteursLichaamstaal
Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789081516396Samenvatting
Lichaamstaal maakt 60 tot zelfs 80% van onze communicatie uit. Mensen zeggen veel ook al spreken ze geen woord. In zakelijke onderhandelingen, professionele gesprekken, maar ook in dagelijkse situaties is degene met kennis van lichaamstaal in het voordeel. Kennis van non-verbale communicatie helpt u immers om de ware intenties van uw gesprekspartner te achterhalen. Via bewegingen op het gezicht leert u de echte emoties benoemen en kunt u het verloop van een gesprek beter inschatten.
'Lichaamstaal' is het meest complete Nederlandstalige handboek op de markt en biedt concrete tools om authentieker en efficiënter te communiceren en zo onze dagelijkse communicatie te verbeteren.
'Zakelijke overeenkomsten worden onder andere gesloten op basis van belevingen met de andere partij, die zoals dit boek weergeeft gebaseerd zijn op non-verbale signalen.' - Guido Poffé - Algemeen Directeur KBC
Specificaties
Lezersrecensies
Over Kasia Wezowski
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. Vijf basisprincipes voor lichaamstaalinterpretaties
2. Positieve lichaamstaal
3. Zelfverzekerde lichaamstaal
4. Negatieve lichaamstaal
5. Lichaamstaal van de emoties
6. Gezichtsuitdrukkingen
7. Micro-expressies
8. Beslissende lichaamstaal
9. Oefeningen met de SKAN-methode
Oplossingen van de oefeningen
Index
Bibliografie
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan