OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 32 van 1.707 resultaten
    recensie
    Marketing
    5 januari 2018
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    The future of shopping, waar iedereen retailer is, geschreven door Jorg Snoeck en Pauline Neerman Heeft mij weer de nodige inspiratie voor het nieuwe jaar opgeleverd. De auteurs leggen een heldere en volgens mij ook zeer realistische visie neer op wat ons de komende jaren te wachten staat in de retail.
    recensie
    Marketing
    27 december 2017
    Ger van den Buijs
    Brand management insights is een prachtig vormgegeven boekje. Het is gebaseerd op een promotie-onderzoek van Lenderink. De kern van het betoog is ingekaderd in de historische ontwikkeling van Brand management.
    preview
    Marketing
    22 december 2017
    Antal de Waij
    2-3 minuten leestijd
    Twee van de drie bedrijven die contentmarketing gebruiken als instrument, hebben deze strategie niet vastgelegd, aldus het Amerikaanse Content Marketing Instituut. In Nederland is dat niet heel anders. Marketing- en communicatiemensen die content inzetten om klanten te werven of te behouden, moeten heel veel beslissingen in korte tijd nemen. In Co2ntent! Zuurstof voor je klanten neem ik je mee door het proces om effectief content te maken voor je klanten. Ik gebruik hiervoor het Content Marketing Canvas. Een preview.
    recensie
    Marketing
    18 december 2017
    Rob van Nes
    3-4 minuten leestijd
    Ik moet eerlijk toegeven dat er best veel managementboeken zijn die ik met belangstelling lees, maar waarin ik ook hele stukken oversla omdat de auteur in herhaling valt of dat de content mij bekend voorkomt uit eerdere werken van dezelfde schrijver of uit andere boeken. Zo niet met De wet van de paracetamol, daarin is geen passage overgeslagen.
    recensie
    Marketing
    15 december 2017
    Eric van Arendonk
    De ondertitel van dit Engelstalig boek luidt: ‘Stand out by camouflaging the competition’. Daar is niets van gelogen, dit is precies wat je in het boek aantreft. Hoe kun je als merk onderscheidend worden ten opzichte van je concurrentie?
    recensie
    Marketing
    14 december 2017
    Jeanine Dijkhuis
    2-3 minuten leestijd
    Met de naam Philip Kotler op de omslag, verwacht je een belangrijk marketingboek. Kotler geldt immers nog altijd als een van de grondleggers van de marketing.
    nieuws
    Marketing
    11 december 2017
    Bertrand Weegenaar
    4-5 minuten leestijd
    Een zeer dominant thema dit leesjaar is de aanwezigheid van digitaal. ‘Harde’ digitale boeken over blockchain, Internet of Things en robots, communicatie gericht zoals sociale media en in de vorm van trendboeken en aanleiding voor verandermanagement.
    preview
    Marketing
    6 december 2017
    Pauline Neerman
    3-4 minuten leestijd
    Waarom gingen Mexx en vele anderen ten onder, wat bezielt Amazon in godsnaam en kunnen kleine handelaars morgen nog overleven? Vragen die worden gesteld in The future of shopping. Een preview.
    nieuws
    Internet en social media
    1 december 2017
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Grafieken, foto's, tekeningen: zomaar een paar voorbeelden van beeldmateriaal in boeken. En dat is dan dus naast de opmaak van een boek, waarbij lettertypes, bladwijzers of simpelweg mooi opgemaakte pagina's een boek aantrekkelijk maken voor de lezer.
    nieuws
    Marketing
    29 november 2017
    Justin van Lopik
    Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft dinsdagavond 28 november de winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 Rob Beltman gehuldigd. Hij won met zijn boek De marketingorganisatie van de toekomst.
    interview
    Marketing
    23 november 2017
    Hans van der Klis
    6-9 minuten leestijd
    We bevinden ons in een nieuwe fase van de digitale evolutie, schrijft Steven Van Belleghem in zijn nieuwe boek Customers the day after tomorrow. Artificiële intelligentie gaat de komende jaren een gigantische invloed hebben op de relatie met klanten. ‘We krijgen binnen afzienbare tijd faster than real time customer service, de hyperpersonalisatie en een ongekend gebruiksgemak.’
    nieuws
    Marketing
    16 november 2017
    Carla Verwijs
    2-3 minuten leestijd
    Managementboeken moeten een goed gedegen verhaal vertellen, liefst waar we als lezer wat mee kunnen in de eigen (organisatie)praktijk. De inhoud, daar gaat het toch om.
    preview
    Internet en social media
    15 november 2017
    Nico Tempelaere
    3-5 minuten leestijd
    Neen, ons leven wordt er niet makkelijker op met al die digitale invasies ! Als je een management-positie bekleedt of een bedrijf leidt, kan je niet om al die digitale transformaties heen en moet je iedereen meekrijgen in een steeds veranderend verhaal.
    nieuws
    Marketing
    14 november 2017
    Jeroen Ansink
    4-6 minuten leestijd
    Wat leest Amerika en wat waait waarschijnlijk over naar Nederland? 'Onze man in de VS' Jeroen Ansink doet maandelijks een rondje boekwinkels in New York.
    recensie
    Marketing
    9 november 2017
    Jos Burgers
    1-2 minuten leestijd
    Even een waarschuwing vooraf. Deze recensie is misschien niet 100% objectief. Ik ben namelijk al jaren fan van het werk van mijn vriend en collega-auteur en -spreker Feike Cats en zijn visie op klantgerichtheid.
    preview
    Marketing
    7 november 2017
    Petra Smit-Wattez
    3-4 minuten leestijd
    Verkopen? Acquisitie? Menigeen heeft er een hekel aan. Niet verwonderlijk, want de meeste mensen hebben ook een hekel aan opdringerige verkopers aan de deur of telefoon. Dus wie wil nou zelf die opdringerige verkoper zijn? In dit boek leg ik uit hoe je succesvol kunt verkopen én daar plezier in kunt hebben.
    recensie
    Internet en social media
    7 november 2017
    Sjors van Leeuwen
    8-11 minuten leestijd
    We zijn aanbeland in de derde fase van digitalisering waarin artificiële intelligentie (AI) en verregaande automatisering de hoofdrol spelen. Hierdoor verschuift de relatie tussen klant en bedrijf radicaal.
    recensie
    Marketing
    6 november 2017
    Hanneke Tinor-Centi
    1-2 minuten leestijd
    Iedereen is wel ergens klant. Iedereen heeft bovendien zijn favoriete ondernemingen. Bij jouw favoriete bedrijven heb je Customer Delight ervaren.
    nieuws
    Internet en social media
    3 november 2017
    Karin de Zwaan
    Gisteren zijn de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 bekend gemaakt. Deze prijs voor marketingliteratuur wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt door het Platform Innovatie in Marketing. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn 10 boeken genomineerd.
    recensie
    Internet en social media
    2 november 2017
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    Social Media smaakmakers, Hapklare recepten voor uw bedrijf geschreven door Nico Tempelaere is een boek waar volgens mij de wereld al een poosje op zat te wachten. Eindelijk een boekje dat je lekker in één dag kunt lezen om daarna weer helemaal op de hoogte te zijn.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden