Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands224 blz.9789493282407
1e druk
18-3-2024
De Customer Leader helpt je om waarde te definiëren, de arena waarin je concurreert te analyseren, een succesvolle waardepropositie te ontwikkelen en een klantgedreven organisatie te bouwen. Meer
paperbackEngels320 blz.9789083502113
1e druk
5-3-2025
At the end of his remarkable career, Hans Schönfeld reflects in this book on a theme more relevant than ever: fluidity. This concept impacts individuals and organizations. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789463370936
1e druk
22-3-2018
'Disruptive innovation' is een term die steeds vaker wordt gebruikt in managementmilieus. Het beschrijft hoe kleine opstartbedrijfjes er met weinig middelen toch in slagen de gevestigde waarden succesvol te beconcurreren. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789463370806
1e druk
Het werk van de manager wordt er niet eenvoudiger op, zeker niet in ‘het midden’ van een organisatie. Meer
gebondenEngels400 blz.9781394204700
1e druk
25-1-2024
In Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World, renowned international marketers Prof. Philip Kotler and Dr. Giuseppe Stigliano deliver a timely and insightful examination of retail and consumer brand marketing. Meer
paperbackEngels224 blz.9789493282049
1e druk
12-10-2022
andere uitgaves beschikbaar
The Customer Leader is about leadership, customers, and creating great business. It addresses the most important question every business leader faces today: What kind of leadership do we need to lead our company and its stakeholders to a better place? Meer
e-bookNederlands310 blz.9789463192248
1e druk
14-5-2020
andere uitgaves beschikbaar
Elke manager of bestuurder worstelt met de vraag op welke manier hij het beste vorm kan geven aan de vereiste veranderingen en innovatie binnen zijn organisatie. Meer
gebondenEngels157 blz.9789462362741
1e druk
24-2-2022
Governments often present societal problems simpler than they are. In public policy, problems are bound, extracted from their context, and provided with one-dimensional solutions. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789493202160
1e druk
9-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
IDEA’s voor innovatief ondernemen biedt hét antwoord op de vraag die veel bedrijven zich vandaag de dag stellen: hoe te innoveren? Meer
43% KORTING