Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands352 blz.9789043028974
4e druk
19-8-2015
'Economie van experiences' laat het veranderingsproces zien waarin we maatschappelijk gezien verkeren en waar we op zoek zijn naar nieuwe vormen van waardecreatie zoals de ‘experience economy’ daar een eerste symptoom en een uiting van is. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789462763593
1e druk
13-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
Ontwikkeling doet zich niet voor in vaste fasen, maar het helpt als je weet waar je je als organisatie en persoonlijk bevindt in het proces en wat de volgende stap kan zijn. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789047006138
1e druk
28-2-2013
In dit boek laat Menno Lanting zien hoe bedrijven óók slimmer kunnen worden en hun cultuur en organisatie kunnen verbeteren met behulp van de nieuwste technologie. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789047009177
1e druk
25-6-2016
andere uitgaves beschikbaar
Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789462763937
1e druk
13-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
Ontwikkeling doet zich niet voor in vaste fasen, maar het helpt als je weet waar je je als organisatie en persoonlijk bevindt in het proces en wat de volgende stap kan zijn. Meer
e-bookNederlands150 blz.9789024436668
1e druk
3-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt je een diagnose en een aanpak op basis waarvan je zelf aan oplossingen kunt werken. Eerst begrijpen wat vertrouwen in de kern is en pas daarna handelen. Meer