Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands100 blz.9789401806923
1e druk
24-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is, zoals de ondertitel aangeeft, in eerste instantie bedoeld voor bestuurders en managers. Maar het is eigenlijk onmisbaar voor iedereen die met digitale transformatie te maken heeft. Meer
paperbackNederlands182 blz.9789463187817
1e druk
6-1-2018
Alle business wordt digitaal. Dit boek beschrijft een allesomvattende benadering voor de onvermijdelijke digitale transformatie van de onderneming. Meer
62% KORTING
e-bookNederlands100 blz.9789401806947
1e druk
5-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is, zoals de ondertitel aangeeft, in eerste instantie bedoeld voor bestuurders en managers. Maar het is eigenlijk onmisbaar voor iedereen die met digitale transformatie te maken heeft. Meer
gebondenNederlands288 blz.9789024434855
1e druk
24-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
Stap weg van traditionele, verouderde en inefficiënte bedrijfsmodellen om waarde te verhogen en klanten positief te verrassen. Meer
paperbackNederlands230 blz.9789082108354
1e druk
17-10-2018
andere uitgaves beschikbaar
Digitaal Vermogen, de kracht, macht en potentie van elke organisatie, is een handleiding om je business te ‘hacken’. Meer
paperbackNederlands428 blz.9789081731256
1e druk
13-9-2022
Dit boek is voor iedereen die, nu of later, te maken krijgt met digitalisatie in een werkomgeving. Meer
e-bookNederlands288 blz.9789024441990
1e druk
24-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
Stap weg van traditionele, verouderde en inefficiënte bedrijfsmodellen om waarde te verhogen en klanten positief te verrassen. Meer
gebondenEngels160 blz.9781119900085
1e druk
11-10-2022
In The Digital Leader: Finding a Faster, More Profitable Path to Exceptional Growth, a team of visionary entrepreneurs delivers an authoritative and engaging roadmap demonstrating how to digitalize your business. Meer
paperbackNederlands672 blz.9789001015688
5e druk
6-3-2024
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789047009955
1e druk
24-11-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan en de persoonlijke benadering weer toegevoegde waarde is. Meer