Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands218 blz.9789001575465
2e druk
15-1-2020
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Meer
paperbackEngels792 blz.9789462988118
1e druk
21-1-2019
This carefully edited volume features 35 authoritative essays by 53 researchers from 14 countries across 6 continents, all of whom are at the cutting edge of media production studies. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789053529584
1e druk
19-8-2016
'Radio- en televisiejournalistiek' is het complete studieboek voor de aankomend rtv-journalist. Het boek behandelt naast algemene journalistieke technieken, het maken van onderwerpen en het presenteren voor radio en televisie. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789089538109
1e druk
28-4-2016
Media doen er nog altijd toe. Bij plotselinge gebeurtenissen, bij een aanslag of crash. Of bij nieuws dat iedereen aangaat, zoals publicaties over sjoemelsoftware in de autobranche. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789058753830
1e druk
27-11-2021
andere uitgaves beschikbaar
Er lijkt iets paradoxaals te zitten in projecten in de creatieve industrie. We omarmen het onvoorspelbare resultaat, maar willen tegelijkertijd zekerheid over kosten en tijd. Meer
gebondenNederlands178 blz.9789493355507
1e druk
1-7-2024
Wil je meekomen in de wereld van short video en AI dan is dit boek voor jou. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789462986954
1e druk
11-12-2017
Media zijn voor ons als wat water is voor vissen: we leven niet met media maar in media. Want leven mét media suggereert dat we ook kunnen leven zónder media. Meer
paperbackNederlands296 blz.9789054724506
1e druk
8-6-2021
Hoe kun je als sportorganisatie de juiste content creëren om de sportfan zo optimaal mogelijk te betrekken bij je merk? Of het nu gaat om een professionele- of amateursportorganisatie, iedereen kan met de juiste content sportfans betrekken en betrokken houden bij hun merk. Meer
e-bookNederlands336 blz.9789085672685
1e druk
27-5-2015
andere uitgaves beschikbaar
Naar aanleiding van de zestigste verjaardag van John de Mol interviewen we 60 mensen uit zijn directe omgeving en componeren een bijzonder boek over de mediatycoon. Meer