Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands703 blz.9789013053067
1e druk
9-1-2013
Dit tweede deel in een driedelige serie over de Industriële eigendom, is een voortzetting van het hoofdstuk Merkenrecht in Van Nieuwenhoven Helbachs bewerking van Dorhout Mees' Nederlands Handels- en Faillissementsrecht II, Industriële Eigendom en Mededingingsrecht. Meer
paperbackNederlands619 blz.9789013067729
1e druk
9-10-2009
Dit boek is geheel gewijd aan het merkenrecht. EU-harmonisering en de invoering van het Gemeenschapsmerk hebben dit rechtsgebied sterk doen uitdijen en hebben ook ertoe genoopt de stof nagenoeg geheel te herschrijven aan de hand van een nieuwe opzet. Meer
paperbackNederlands356 blz.9789043043397
7e druk
10-3-2025
Dit boek geeft je kennis en inzicht om vol zelfvertrouwen een visie te ontwikkelen en lef te tonen. Want alleen boven het maaiveld zul je succesvol zijn met je merk. Meer
paperbackNederlands161 blz.9789083003955
1e druk
15-10-2024
gebondenNederlands415 blz.9789043039598
7e druk
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Meer