Filteren
Trefwoord
4 resultaten
gebondenNederlands256 blz.9789089651532
1e druk
13-2-2013
De auteurs laten in dit boek zien hoe de zes belangrijkste principes van jugaad-innovatie leiden tot spectaculaire groei in andere werelddelen. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789001738754
7e druk
15-7-2020
Dit boek geeft studenten inzicht in de internationale omgeving van bedrijven en de invloed op de strategie van Nederlandse ondernemingen. Meer
gebondenEngels275 blz.9781118249741
1e druk
30-4-2012
Innovatie is zeer belangrijk voor bedrijven wereldwijd. Maar hoe stuurt u innovatie en groei wanneer het internationale landschap onvoorspelbaar en divers wordt? Meer
gebondenNederlands80 blz.9789047008057
1e druk
14-11-2014
andere uitgaves beschikbaar
700 pagina's historisch-economische analyse vraagt veel van een lezer. Daarom hebben financieel journalisten Wouter van den Berg en Martin Visser het boek voor u samengevat. Meer