Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands201 blz.9789087536770
1e druk
20-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
paperbackNederlands355 blz.9789087538019
1e druk
28-11-2013
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058754509
1e druk
5-4-2016
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken. Meer
e-bookNederlands201 blz.9789087539771
1e druk
21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
e-bookNederlands380 blz.9789087539887
1e druk
17-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789057523335
1e druk
18-5-2016
ITIL-processen voor ICT beheer is een uitgave gericht op het vakgebied IT Service Management. Meer
paperbackNederlands379 blz.9789087530563
1e druk
20-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
De nieuwe versie van dit boek is up-to-date gebracht met ITIL V3. Het boek is net als de vorige editie bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levenscyclusbenaring van ITIL V3 wordt uitvoering behandeld. Meer
paperbackEngels320 blz.9789401810487
1e druk
23-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
This book describes the CATS RVM methodology that proposes realization and verification management as a way to establish the relationship between contract management and project and service management. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789401808835
1e druk
24-6-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft de methode CATS RVM, waarin middels realisatie- en verificatiemanagement de relatie wordt gelegd tussen contractmanagement en project- en servicemanagement. Meer