Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands221 blz.9789013066807
3e druk
24-9-2009
Zoals een timmerman zijn hamer heeft, hebt u als manager uw managementmodellen nodig. Theoretische kennis over het functioneren van de organisatie is immers een belangrijk instrument om de snelveranderende wereld binnen en buiten de organisatie beter te begrijpen. Meer
paperbackNederlands198 blz.9789001783181
1e druk
18-5-2011
'Klantgericht organiseren' is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk. Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-) profitorganisatie om klantgericht te worden. Meer
paperbackNederlands270 blz.9789001749927
3e druk
19-4-2021
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Meer
paperbackNederlands206 blz.9789492595201
1e druk
Is het bekende ISO9001-kwaliteitscertificaat achterhaald en heeft een kwaliteitsmanagementsysteem nog toegevoegde waarde? Organisaties vinden het een heel gedoe en twijfelen aan de effectiviteit ervan. Meer
31% KORTING
paperbackNederlands140 blz.9789023249207
1e druk
Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken. Meer