Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands240 blz.9789464043495
1e druk
5-11-2024
Als ouder loop je voortdurend aan tegen de uitdagingen van de virtuele wereld waarin jonge kinderen en tieners steeds meer tijd doorbrengen, maar waarin je zelf vaak minder thuis bent. Meer
e-bookNederlands238 blz.9789461263483
1e druk
22-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789463563109
4e druk
30-6-2023
Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle 'Handboek Social Media Marketing' helpt de lezer/gebruiker een planmatige strategie voor social media te ontwikkelen. Meer
gebondenNederlands352 blz.9789461263315
1e druk
18-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. Meer
paperbackNederlands80 blz.9789492272058
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
paperbackNederlands116 blz.9789402184730
1e druk
10-12-2018
Als communicatieadviseur van de gemeenteraad van Almere heeft David Kok de afgelopen vijf jaar veel ruimte gekregen om te experimenteren. Sommige van deze experimenten lukten, maar er zijn er zeker ook die mislukten. Meer
e-bookNederlands118 blz.9789461261434
1e druk
13-6-2015
In dit praktische boek staat beschreven hoe je het populaire platform Instagram privé en zakelijk kunt inzetten en hoe je snel meer likes en comments kunt verzamelen. Meer