Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands400 blz.9789463561631
3e druk
26-2-2020
Het 'Handboek Social Media Marketing' helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Meer
gebondenEngels256 blz.9781118273210
1e druk
20-4-2012
De auteurs onderzoeken hoe de sociale, culturele en technologische trends, uitgelokt door de explosie van de social media, transformeert binnen het ondernemingsklimaat. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789463563109
4e druk
30-6-2023
Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle 'Handboek Social Media Marketing' helpt de lezer/gebruiker een planmatige strategie voor social media te ontwikkelen. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789047009177
1e druk
25-6-2016
andere uitgaves beschikbaar
Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. Meer
e-bookNederlands444 blz.9789082298109
3e druk
18-1-2013
Structureer met dit praktische boek de inzet van online instrumenten, gekoppeld aan de organisatiedoelen. Een must voor elke internetprofessional! Meer
paperbackNederlands224 blz.9789024407767
2e druk
6-4-2017
andere uitgaves beschikbaar
De auteurs gaan onder meer langs bij Finext waar mensen hun eigen salaris vaststellen en we leren van een sociale werkplaats hoe zij op een natuurlijke manier jobcrafting toepassen doordat zij naar unieke talenten van mensen kijken in plaats van naar vaststaande functies. Meer