Filteren
Trefwoord
10 resultaten
e-bookNederlands176 blz.9789089654144
1e druk
9-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Meer
e-bookNederlands106 blz.9789083011783
2e druk
20-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze handleiding neemt je in ruim 100 pagina’s stap voor stap mee door de tool. Voor ieder onderdeel is een uitgebreide uitleg aanwezig, ondersteund door screenshots. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789492790132
2e druk
22-11-2018
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Meer
paperbackEngels342 blz.9780789742841
1e druk
Wanneer u gebruik maakt van nieuwe media marketingtechnieken krijgt u tal van nieuwe mogelijkheden om de contacten met vaste relaties uit te verstevigen. Meer
e-bookNederlands222 blz.9789047007944
1e druk
12-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken. Meer
e-bookNederlands103 blz.9789083011769
1e druk
16-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze handleiding neemt je in ruim 100 pagina’s stap voor stap mee door de tool. Voor ieder onderdeel is een uitgebreide uitleg aanwezig, ondersteund door screenshots. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047007937
11e druk
24-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken. Meer
gebondenEngels238 blz.9781118063064
1e druk
Vandaag de dag heeft de populariteit van sociale netwerken een verschuiving veroorzaakt binnen het vakgebied relatiemarketing. Meer
gebondenEngels234 blz.9781118943007
1e druk
29-9-2014
‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen. Meer
paperbackNederlands348 blz.9789001880040
1e druk
24-7-2017
Het nieuwe boek Social Media Management reikt studenten de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven. Meer