Filteren
Trefwoord
16 resultaten
paperbackNederlands88 blz.9789047018612
11e druk
25-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Robert Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. Meer
paperbackNederlands528 blz.9789402708783
1e druk
6-10-2021
Nieuw onderzoek, nieuwe inzichten en nieuwe voorbeelden. In de nieuwe editie van deze veelgeprezen bestseller legt Cialdini uit waarom mensen 'ja' zeggen en hoe je deze inzichten in zowel werk- als privésituaties kunt toepassen. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789024404728
6e druk
26-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Meer
paperbackEngels268 blz.9781292022291
5e druk
In dit boek over beïnvloeding zal u niet alleen leren welke technieken u ertoe brachten ja te zeggen, maar ook hoe u uzelf tegen toekomstige verzoeken kunt verdedigen. Meer
e-bookNederlands320 blz.9789461279293
1e druk
26-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Bestsellerauteur Cialdini schreef opnieuw een baanbrekend boek over overtuigen. Voor iedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789057124938
1e druk
20-9-2017
De uitgebreide editie van deze klassieker en internationale bestseller bevat tien nieuwe hoofdstukken en vele opmerkelijke inzichten die je helpen om zowel op het werk als thuis meer invloed te hebben. Meer
e-bookNederlands300 blz.9789058757005
6e druk
26-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789020938166
1e druk
2-4-2025
Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen. Meer
paperbackNederlands96 blz.9789052619170
1e druk
10-8-2017
In dit boek leest u hoe u in vijf stappen uw eigen personal brand kunt ontwikkelen. Bij iedere stap krijgt u praktische adviezen aangereikt om uw personal brand op te bouwen. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789077881743
1e druk
17-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
'Hoe pak je een oen zijn poen' bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789463563109
4e druk
30-6-2023
Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle 'Handboek Social Media Marketing' helpt de lezer/gebruiker een planmatige strategie voor social media te ontwikkelen. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789493171589
1e druk
20-4-2023
Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche. Meer
e-bookNederlands158 blz.9789462200197
1e druk
6-3-2013
Met de 14 'antipulatie'-technieken in dit boek leert u situaties herkennen waarin negatieve manipulatie plaatsvindt en hoe u zonder de onderlinge relatie te verstoren zelf manipulatoren kunt manipuleren. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789461262806
1e druk
5-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Marketeers weten jouw psychologische koopknop feilloos te vinden. Voor je het weet, heb je je laten verleiden om spullen aan te schaffen waar je helemaal niet gelukkig van wordt. Meer
paperbackNederlands286 blz.9789461263551
1e druk
1-11-2019
andere uitgaves beschikbaar
Heb je soms het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Leer dan om je verhaal te framen. Door de juiste woorden te gebruiken, overtuig je iedereen, voordat ze het doorhebben. Meer
e-bookNederlands49 blz.9789048816613
1e druk
24-9-2012
Hoe werkt crowdfunding en hoe maakt u van een project een succes? Erwin Blom zet het op een rij in dit overzichtelijke boek. Meer