Filteren
Trefwoord
511 resultaten
paperbackNederlands372 blz.9789012581240
1e druk
3-11-2017
'Inkoop' van Gerco Rietveld is uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2010. Inkoop maakt een ongekend snelle ontwikkeling door. Pioniers betreden ongebaande paden en ontdekken steeds nieuwe kansen. Meer
paperbackNederlands250 blz.9789401807777
1e druk
7-9-2021
Dit boek gaat over data, en hoe ermee om te gaan. Vanuit een historische beschrijving van waar wij nu staan nemen de auteurs de lezer mee naar een toekomst die er al is. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024418725
1e druk
3-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Meer
paperbackEngels1024 blz.9781394279470
8e druk
1-6-2025
Valuation, University Edition, Eighth Edition: Measuring and Managing the Value of Companies is filled with the expert guidance from McKinsey & Company that students and professors have come to rely on for more than 30 years. Meer
e-bookNederlands496 blz.9789024450398
2e druk
25-5-2023
andere uitgaves beschikbaar
De betaalbaarheid en bemensbaarheid van de zorg staat op het spel. Er is meer nodig dan kleine besparingen en verbeteringen. Dit vraagt om doorbraken. Meer
paperbackNederlands214 blz.9789052618319
2e druk
25-3-2016
andere uitgaves beschikbaar
Productinnovatie, procesinnovatie, marktinnovatie, businessmodel-innovatie en duurzame innovatie, dit boek geeft een overzicht van het complete terrein van innovatie. Meer
gebondenNederlands328 blz.9789462200074
1e druk
8-1-2019
andere uitgaves beschikbaar
Waarom zou u zich niet laten inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en hiermee baanbrekende veranderingen in de markt hebben gerealiseerd? Meer
paperbackNederlands352 blz.9789043028974
4e druk
19-8-2015
'Economie van experiences' laat het veranderingsproces zien waarin we maatschappelijk gezien verkeren en waar we op zoek zijn naar nieuwe vormen van waardecreatie zoals de ‘experience economy’ daar een eerste symptoom en een uiting van is. Meer
paperbackNederlands447 blz.9789025418281
1e druk
18-2-2008
andere uitgaves beschikbaar
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie. Meer
paperbackNederlands378 blz.9789001863104
7e druk
21-6-2016
Dit boek bestrijkt de enorme diversiteit aan zakelijke markten en manieren waarop deze worden bewerkt, variërend van relatiemarketing tot transactiemarketing. Meer
paperbackNederlands319 blz.9789052619279
2e druk
20-3-2013
'De beleveniseconomie' is onbetwist een managementklassieker en het is nog steeds de belevenis die de klant op een speciale manier verbindt aan uw product en uw bedrijf. Meer
paperbackEngels816 blz.9780273715399
2e druk
'Creating Value from Mergers and Acquisitions' is the first book to provide a comparative analysis of the M&A scene in Europe and the US, the two most active markets in the world. Meer
48% KORTING
gebondenNederlands288 blz.9789024434855
1e druk
24-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
Stap weg van traditionele, verouderde en inefficiënte bedrijfsmodellen om waarde te verhogen en klanten positief te verrassen. Meer
paperbackNederlands235 blz.9789025415044
9e druk
30-11-2013
Human Resources wordt steeds belangrijker voor de strategie van bedrijven: prestaties van mensen hebben steeds meer invloed op de bedrijfsstrategie. Die prestaties moeten dan echter wel gemeten kunnen worden. Meer
gebondenNederlands281 blz.9789013074086
1e druk
13-9-2017
Hoe kunt u oude, achterhaalde, business modellen onderzoeken, ter discussie stellen en transformeren? Deze Nederlandse vertaling van het succesvolle boek geeft de antwoorden. Meer
gebondenEngels896 blz.9781119612469
7e druk
4-1-2021
The Valuation DCF Model, 7th Edition is a vital companion to the seventh edition of Valuation, containing an expert guide and the renowned discounted cash flow (DCF) valuation model developed by McKinsey's own finance practice. Meer
gebondenEngels324 blz.9781591391340
1e druk
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie. Meer
gebondenNederlands460 blz.9789024450381
2e druk
25-5-2023
andere uitgaves beschikbaar
De betaalbaarheid en bemensbaarheid van de zorg staat op het spel. Er is meer nodig dan kleine besparingen en verbeteringen. Dit vraagt om doorbraken. Meer
23% KORTING
e-bookNederlands328 blz.9789462200395
1e druk
6-6-2013
andere uitgaves beschikbaar
Waarom zou u zich niet laten inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en hiermee baanbrekende veranderingen in de markt hebben gerealiseerd? Meer
paperbackNederlands328 blz.9789462760783
1e druk
8-10-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Zakendoen in de nieuwe economie - Internationale editie' is de vernieuwde versie van het boek dat in 2014 werd gekozen tot Managementboek van het Jaar. Meer