Filteren
Trefwoord
5 resultaten
e-bookNederlands240 blz.9789089655875
1e druk
17-6-2021
andere uitgaves beschikbaar
Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen. Meer
paperbackEngels400 blz.9781119894872
6e druk
3-1-2023
In a post-pandemic, up or down economy, it’s harder than ever to meet highly complex and ever-changing customer expectations. The top-selling Marketing For Dummies covers basics like sales strategy, channel selection and development, pricing, and advertising. Meer
paperbackNederlands166 blz.9789402246315
1e druk
21-9-2018
Voor een gevulde coachingspraktijk moet je eerst een goede ondernemer zijn voordat je iemands fantastische coach mag wezen. Hoe u dat doet leest u in dit boek. Meer
paperbackEngels771 blz.9781118269749
3e druk
30-4-2012
'The Social Media Bible' laat u zien hoe u uw business transformeert naar een onderneming waarin klanten, werknemers en prospects contact hebben, samenwerken en uw producten of diensten aanprijzen, evenals de manier waarop u zaken doet. Meer
paperbackNederlands336 blz.9780866124904
7e druk
1-1-2016
This textbook provides an overview of the information needs of lodging properties and food service establishments. Meer
58% KORTING