Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Dit is de AI-versie van het boek. Stel via WhatsApp vragen aan het boek en krijg via chat de antwoorden.
Wat is een AI-book?

Verleuken kan (Ai)edereen

Klanthousiasme in de praktijk

AI-book Nederlands 2025 9789082067637
Direct toegang

Samenvatting

Elke organisatie heeft te maken met klanttevredenheid (burger, patiënt, client), maar hoe zorg je ervoor dat klanten niet tevreden, maar enthousiast worden over jouw product of dienst?

In 'Verleuken kan iedereen' deelt Feike Cats praktische inzichten om van klanttevredenheid een onvergetelijke ervaring te maken.

Nu is er een speciale AI-versie van dit boek gemaakt! Deze vernieuwde gids biedt niet alleen de bekende strategieën van Cats, maar helpt je met behulp van AI om klantcommunicatie en -ervaringen nog effectiever te verbeteren. Een onmisbare handleiding voor iedereen die klantgerichtheid wil optimaliseren met de nieuwste technologie.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789082067637
Taal:Nederlands
Bindwijze:ai-book
Beveiliging:none
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Verleuken kan iedereen - 'De moeite waard'
Jos Burgers | 9 november 2017
Even een waarschuwing vooraf. Deze recensie is misschien niet 100% objectief. Ik ben namelijk al jaren fan van het werk van mijn vriend en collega-auteur en -spreker Feike Cats en zijn visie op klantgerichtheid.
Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Klanten op de eerste plaats
Bertrand Weegenaar 30 oktober 2017 Elk pakketje dat voor mij als jurylid van het Managementboek van het Jaar binnenkomt, bevat wel één of meerdere boeken over klanten. Klantenbeleving kent vele vormen, brillen, viewpoints en gedaanten. Voor de gewone man, de grotere organisatie, organisatieonderdeel of -type. Een greep uit het aanbod.
preview
Verleuken kan iedereen - Klanthousiasme in de praktijk
Feike Cats 31 maart 2017 Hoe komt het toch dat het in bijna elke organisatie in Nederland gaat over verbeteren? Hoe motiverend is het als je altijd hoort dat het beter kan? Dat is toch niet leuk? Het is tijd om het over een andere boeg te gooien. Daarom lanceer ik het eerste boek over ‘verleuken’.

Over Feike Cats

Klanthousiasme- en Verleukerexpert Feike Cats is directeur van Houden van Klanten en schrijver van 6 boeken. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van inspiratiesessies en workshops. Tevens ondersteunt hij organisaties die werk willen maken van het enthousiasmeren van Klanten en medewerkers. Feike maakt daarbij gebruik van Verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit Klanten én medewerkers te halen. Verleuken heeft volgens Feike niet alleen te maken met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht. Het is de perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én te houden. Hij ziet Verleuken als perfect middel om het doel (Klanthousiasme) te realiseren. Feike Cats is schrijver van de boeken Theorie bestaat niet (2004), Het inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013), Verleuken kan iedereen (2017), 365 dagen Klanthousiasme (2018), Klanthousiasme komt van binnen (2021) en Klanthousiast Inspireren en Motiveren (2023). Cats gelooft heilig dat enthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Enthousiaste medewerkers en Klanten zijn loyaal. Ze zorgen niet alleen voor nieuwe collega's en omzet, maar verlagen het verzuim en verhogen de efficiency. Wie wil dat nou niet?  

Andere boeken door Feike Cats

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verleuken kan (Ai)edereen