Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands206 blz.9789461263940
1e druk
29-6-2020
andere uitgaves beschikbaar
In De vloer op beschrijven de auteurs hun aanpak voor het in beweging krijgen van medewerkers op zo'n manier dat er intrinsieke motivatie voor het leveren van prestaties ontstaat. Meer
paperbackEngels200 blz.9789401807074
1e druk
15-12-2020
This book is about achieving behavioral change in organizations. It provides a specific, practically applicable answer to the ‘how’ question of behavioral change, based on scientifically validated principles. Meer
e-bookNederlands140 blz.9789401809504
2e druk
25-1-2023
andere uitgaves beschikbaar
Deze OBM Foundation Courseware is in overeenstemming met de syllabus voor de OBM Dynamics - OBM Foundation Level training. Meer
paperbackNederlands116 blz.9789076834979
1e druk
21-11-2019
In dit boek bieden de auteurs na een grondige analyse een praktisch alternatief voor organisaties die af willen van de traditionele performance cyclus. Meer
paperbackNederlands264 blz.9789401409070
1e druk
26-8-2024
andere uitgaves beschikbaar
Hoe vaak ben jij vandaag al afgeleid geweest van datgene wat je echt wilde doen? We leven in een wereld van continue connectiviteit, waar afleiding om iedere hoek schuilt. Meer
paperbackEngels560 blz.9780470994658
2e druk
Het bestuderen van consumentengedrag is de studie naar hoe, waar, wanneer en waarom we onze behoeften en wensen bevredigen met ruilmiddelen. Dit is fundamenteel voor marketing aangezien marketing gericht is op het leveren en voorzien van behoeften van de consument. Meer