Filteren
Trefwoord
26 resultaten
paperbackNederlands256 blz.9789492723734
1e druk
29-12-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek leer je van succesvol droomplekeigenaar en coach Nelleke Griffioen op een gestructureerde manier jouw gastenverblijfdroom te onderzoeken en waar te maken. Meer
paperbackEngels664 blz.9781292172354
6e druk
16-11-2017
This 6th edition of 'Tourism: Principles and Practice' is set in a dynamic world where the political and economic geographies are rapidly changing. Meer
paperbackEngels272 blz.9781138016293
3e druk
8-9-2015
Tourism Impacts, Planning and Management is a unique text, which links these three crucial areas of tourism - impacts, planning and management. Meer
paperbackEngels758 blz.9780415726368
1e druk
30-3-2022
Tourism Marketing: In the Age of the Consumer offers a fresh and contemporary approach as an introductory textbook on tourism marketing. Meer
gebondenEngels164 blz.9780123849090
1e druk
28-7-2010
De laatste decennia heeft het toerisme zich ontpopt als een belangrijke kracht in de mondiale economie en veel landen hebben steeds meer mogelijkheden om deel te nemen in dit sociaal-economisch verschijnsel. Meer
paperbackEngels304 blz.9780367331382
3e druk
23-12-2019
This volume provides a wealth of information and guidance on managing sustainable tourism and it will be invaluable to educators, students, developers, entrepreneurs, strategic planners and policymakers. Meer
paperbackEngels270 blz.9780367582579
1e druk
30-6-2020
The book concludes by reviewing the role of consumers in CSR with ten strategies to close the consumers' attitude-behaviour gap and an account of how customers’ trust is a mediator between CSR, image and loyalty. Meer
paperbackEngels784 blz.9781032331836
4e druk
4-1-2024
Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events is the must-have text for students approaching this subject for the first time. Meer
paperbackEngels970 blz.9781032380698
3e druk
31-7-2023
Marketing and Managing Tourism Destinations is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. Meer
paperbackEngels300 blz.9780750682770
1e druk
De concepten, strategieën en cases van 'Marketing Communications in Tourism and Hospitality' gaan specifiek in op tourisme en hospitality. Door de combinatie tussen een theoretische basis en een praktische gids, illustreert Scott McCabe de rol van communicatie in het bieden van gastvrijheid en service. Meer
paperbackEngels346 blz.9780750666619
1e druk
Hoe kunnen eigenaren en managers ervoor zorgen dat hun (grote) vastgoedportefeuille rendeert ten opzichte van hun investeringen? Hoe kunnen gebruikers en eigenaren er verder zeker van zijn dat ze profiteren van de beloften van goede marketing? Meer
paperbackEngels196 blz.9780750668569
1e druk
Dit toegankelijke boek bevat een uitgebreide, complete en actuele analyse van de belangrijkste sectoren in de toerisme industrie in China en India, en schrijft de groeiende vraag van de markt toe aan de industrieën in deze landen. Meer
paperbackEngels9780750685573
1e druk
In dit unieke en toegankelijke boek komen de meest recente ontwikkelingen in het wereldwijde toerisme ter sprake. Het probeert het gat te dichten dat bestaat tussen toerismepolitiek en strategische planning en is gericht op de praktische toepassing van theorie. Meer
paperbackEngels224 blz.9781138007666
1e druk
28-4-2014
This book provides a comprehensive overview of international tourism, placing particular emphasis on the management of tourism. Meer
paperbackEngels440 blz.9781780648040
4e druk
5-5-2017
As well as extensive updating of sources, this new edition examines such topics as libertarianism, theocracy, anti-establishment politics, and the concept of generations. Meer
gebondenEngels258 blz.9781845418878
10-12-2024
This book offers a practical guide for scenario planning to make sense of the future of tourism for practitioners, researchers and students. Meer
paperbackEngels304 blz.9781845419424
1e druk
11-3-2025
This book offers empirical research, case studies and examples of best practice that address cutting-edge and contemporary higher education issues. Meer
gebondenEngels804 blz.9781032524894
9e druk
30-4-2024
Worldwide Destinations: The Geography of Travel and Tourism is a unique text that explores tourism demand, supply, organisation, and resources for every country worldwide in a logically structured and accessible format. Meer
paperbackNederlands9789037228687
1e druk
30-3-2017
gebondenEngels236 blz.9781915097958
2e druk
20-12-2024
This research textbook is perfect for tourism, hospitality and event education and courses that focus on the future direction of the T,H and E sectors and industry in general. Meer